Check de menukaart van Kwartiertje Rosmalen

 

Ga naar de website

Altijd blij onderweg

met onze servicebeloftes

 

LEES MEER

Kom werken bij de leukste tussenstop!

Bekijk alle openstaande vacatures.

 

SOLLICITEER

Hanex Voordeelpas

... kiezen voor de GRATIS Hanex Voordeelpas met korting op alle wasprogramma's!

LEES MEER

Familiebedrijf, ontstaan in de kroeg

Ons familiebedrijf heeft zijn naam te danken aan de familie Van den Hanenberg. Hanex staat dan ook voor HANenberg EXploitaties.

LEES MEER

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen in mijn voordeelpas?

Sinds eind 2019 is het niet meer mogelijk om in te loggen met een gebruikersnaam en wachtwoord om het saldo van je voordeelpas te checken. Mocht je nog in het bezit zijn van een (fysieke) voordeelpas, dan kun je alleen het saldo checken door er eerst een digitale voordeelpas van te maken. Dat doe je hier. Zorg ervoor dat je hetzelfde e-mailadres opgeeft als waar de fysieke voordeelpas aan gekoppeld is. Je punten worden dan automatisch overgezet (dit kan een aantal dagen duren). Vervolgens kun je bij Mijn Voordeelpas inloggen met je e-mailadres en kaartnummer. 


Wat kosten de wasprogramma's bij Hanex Carwash?

Bij Hanex Carwash VeghelHeesch en Oss zijn de prijzen gelijk. Programma 1 Acryl Lakverzegeling kost €14,- (met Voordeelpas), Programma 2 Polish Compleet kost €12,- (met Voordeelpas) en Programma 3 Basis kost €8,- (met Voordeelpas). Bij Hanex Carwash Veghel heb je daarnaast de mogelijkheid om je auto vanbinnen en -buiten te laten wassen voor €23,50 (met Voordeelpas).


Wat zijn de openingstijden van Hanex Carwash?

Kijk voor de actuele openingstijden op de locatiepagina van de desbetreffende carwash: Oss, Heesch & Veghel


Is het mogelijk om te pinnen bij Hanex Carwash?

Jazeker! Bij al onze vestigingen kun je pinnen. 


Wat moet ik doen als ik mijn auto in de wasstraat rij?

Onze medewerkers geven bij onze carwashes instructies zodat je auto in de juiste positie komt te staan. Volg deze instructies te allen tijden op: 

- Spiegels indien mogelijk inklappen

- Antenne inschuiven, platleggen of verwijderen
- Ruitenwisser sensor uitzetten
- Auto in vrij/neutraal zetten
- Handrem niet aantrekken
- Motor aan laten staan
- Niet sturen en remmen in de wasstraat
 
Deze lijst met instructies is ook aanwezig op onze carwash locaties.
 

Welke maximale hoogtes kunnen door de carwash? 

Voor onze carwashes geldt een maximale washoogte van 2.05 meter. De wasstraten bij de tankstations zijn hoger. Bekijk de locatiepagina voor de verschillende hoogtes. 


Zijn er auto's die niet door de wasstraat mogen?

Jammer genoeg wel, er zijn helaas geen open pick-up trucks toegestaan in onze wasstraat. Ook een imperiaal (bagagedrager) mag nooit door de wasstraat. 


Kan ik mijn cabrio laten wassen?

Jazeker! Je bent met zowel een hardtop als met een softtop cabrio van harte welkom in onze wasstraat. Je dak wordt niet alleen beschermd met onze Dr. Stöcker polish- of acryl beschermingslaag, maar het impregneert ook je cabriokap en laat geen residu achter.

 

Kan ik ook alleen gebruik maken van de interieurbaan?

De interieurbaan bij Hanex Carwash Veghel is alleen mogelijk in combinatie met een wasprogramma of wanneer je gebruik hebt gemaakt van onze wasboxen. 


Hoelang duurt het voordat mijn auto vanbinnen en -buiten is gewassen?

Als je bij Hanex Carwash Veghel het combi-deal programma neemt wassen wij je auto in 20 minuten vanbinnen en -buiten. Je kunt dus gerust een kop koffie pakken en wachten tot je auto klaar is. 


Kan ik bij Hanex mijn banden oppompen?

Je kunt bij alle Hanex Tankstations je autobanden oppompen. Ook bij Hanex Carwash Veghel kun je hiervoor terecht.


Wat moet ik doen als ik mijn pas ben kwijtgeraakt?

(Hanex Kaart, Maandabonnement)

Wat vervelend zeg! Je kunt dit melden via info@hanex.nl of je kunt bellen naar ons hoofdkantoor via 073-4400250. Zonder pas kunnen onze medewerkers op de locaties je niet verder helpen. Neem dus even contact op met ons hoofdkantoor en we lossen het voor je op! 


Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een ervaring bij een van onze vestigingen niet naar verwachting is verlopen. We vinden het dan erg fijn als je dit meteen bij de locatie meldt en een klachtenformulier invult. Dan gaan wij ervoor zorgen dat je van de volgende ervaring weer blij wordt!


Alsnog je zakelijke pas of maandabonnement opzeggen?

Hiervoor hebben wij een schriftelijke bevestiging nodig. Deze kun je versturen naar info@hanex.nl. 


... En hebben wij je blij gemaakt?

Dat vinden we natuurlijk ook erg leuk om te horen! Vul het contactformulier in of maak een van onze medewerkers op locatie blij met een compliment. 



BLIJ(F) OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE NIEUWS

Nooit meer een blije actie missen?
Volg ons op Social Media en schrijf je in voor de Hanex Nieuwsbrief.