FAQ2022-11-10T16:34:40+01:00

FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen in mijn voordeelpas?2022-11-07T16:35:54+01:00

Je kunt bij Mijn Voordeelpas jouw saldo checken met je e-mailadres en kaartnummer. In principe kun je op jouw digitale voordeelpas altijd live jouw saldo en punten aantal inzien via de app die je op je smartphone gebruikt.

Hoe kan ik gespaarde punten van mijn Voordeelpas inleveren?2022-11-07T16:37:04+01:00
Wat gebeurt er met mijn punten en saldo als ik overstap naar een digitale voordeelpas?2022-11-07T16:37:30+01:00

Die worden allemaal overgezet! Alle punten en het saldo worden digitaal juist inzichtelijker. Op je digitale pas kun je namelijk altijd zien hoeveel punten je hebt gespaard en hoeveel saldo je nog op je pas hebt staan.

De saldochecker / webshop werkt niet goed2022-11-07T16:37:47+01:00

Wanneer het niet lukt om in te loggen bij de saldochecker of om punten in te leveren in de webshop, maak je wellicht gebruik van een verouderde browser zoals Internet Explorer. Wij raden je aan om gebruik te maken van Google Chrome.

Welke maximale hoogtes kunnen door de wasstraat?2022-11-07T16:38:29+01:00

Elke wasstraat heeft een eigen maximale washoogte. Bekijk de locatiepagina voor de verschillende hoogtes.

Zijn er auto’s die niet door de wasstraat mogen?2022-11-07T16:38:46+01:00

Jammer genoeg wel, er zijn helaas geen open pick-up trucks toegestaan in onze wasstraat. Ook auto’s met een imperiaal (bagagedrager) mogen nooit door de wasstraat.

Kan ik mijn cabrio laten wassen?2022-11-07T16:39:04+01:00

Jazeker! Je bent met zowel een hardtop als met een softtop cabrio van harte welkom in onze wasstraat. Je dak wordt niet alleen beschermd met onze Dr. Stöcker polish- of acryl beschermingslaag, maar het impregneert ook je cabriokap en laat geen residu achter.

Kan ik bij Hanex mijn banden oppompen?2022-11-07T16:39:21+01:00

Je kunt bij alle Hanex Tankstations je autobanden oppompen.

Wat moet ik doen als ik mijn pas ben kwijtgeraakt? (Hanex Kaart, Maandabonnement)2022-11-07T16:39:37+01:00

Wat vervelend zeg! Je kunt dit melden via info@hanex.nl of je kunt bellen naar ons hoofdkantoor via 073-4400250. Zonder pas kunnen onze medewerkers op de locaties je niet verder helpen. Neem dus even contact op met ons hoofdkantoor en we lossen het voor je op!

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?2022-11-07T16:39:52+01:00

Het kan natuurlijk voorkomen dat een ervaring bij een van onze vestigingen niet naar verwachting is verlopen. We vinden het dan erg fijn als je dit meteen bij de locatie meldt en een klachtenformulier invult. Dan gaan wij ervoor zorgen dat je van de volgende ervaring weer blij wordt!

Alsnog je zakelijke pas of maandabonnement opzeggen?2022-11-07T16:40:10+01:00

Hiervoor hebben wij een schriftelijke bevestiging nodig. Deze kun je versturen naar info@hanex.nl. 

En hebben wij je blij gemaakt?2022-11-07T16:40:50+01:00

Dat vinden we natuurlijk ook erg leuk om te horen! Mail ons via info@hanex.nl in of maak een van onze medewerkers op locatie blij met een compliment.

Vragen of hulp nodig?

Adres

Hanex Tankstations & Carwashes

Europalaan 28d 5232 BC ‘s-Hertogenbosch