Bewaartermijn
Persoonsgegevens in de Administratie sollicitanten worden verwijderd op een daartoe strekkend verzoek van betrokkene en in ieder geval uiterlijk vier weken nadat de sollicitatieprocedure is geëindigd, tenzij de persoonsgegevens met toestemming van jou gedurende een jaar na beëindiging van de sollicitatieprocedure worden bewaard. Zodra de toepasselijke bewaartermijn is verstreken, zullen jouw persoonsgegevens veilig worden verwijderd en vernietigd.
Rechten
Op grond van de toepasselijke wet- en regelgeving heb je rechten ten aanzien van jouw persoonsgegevens:
- Recht op inzage; je hebt recht kennis te nemen van de gegevens die op jouw persoon betrekking hebben.
- Recht op correctie; wij zullen jouw gegevens verbeteren, aanvullen, verwijderen of afschermen indien en voor zover de gegevens feitelijk onjuist zijn, voor het doel van de verwerking onvolledig, niet ter zake dienend zijn of meer omvatten dan voor het doel van de registratie nodig is, dan wel anderszins in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt. Wij zullen zo spoedig mogelijk, docht uiterlijk binnen vier weken na ontvangst van jouw verzoek de verbetering, aanvulling, verwijdering en/of afscherming verwerken.
- Recht op indienen klacht; je hebt de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de toezichthoudende autoriteit indien je van mening bent dat jouw persoonsgegevens in strijd met deze privacyverklaring worden verwerkt.
Meer weten
Mocht je nog vragen hebben over dit privacybeleid of de manier waarop wij jouw persoonsgegevens verwerken, neem dan contact op met onze HR afdeling via 073-4400250.